Kota kinabalu

Hee hoi!

Zondag zijn we aangekomen in kota kinabalu. Na een vlucht van 3 kwartier waarbij Britt mijn hand volledig heeft plat geknepen. Nadat we waren aangekomen in ons hotel had Britt zin in een sapje. We zijn toen naar de juicebar gelopen en kwamen uit bij een super leuke straat: Gaya street. Hier hebben we een tijdje rondgelopen en wat gedronken en uiteindelijk gegeten bij een super lekker Vietnamees restaurant. Daarna waren we moe en gingen we terug naar het hotel. Onderweg kwamen we super veel ratten tegen dus we zijn uiteindelijk maar naar huis gerend. Helaas kregen we geen nachtrust want we sliepen blijkbaar boven een karaoke bar waar ze de hele nacht Despacito draaide. Het klonk oprecht zo hard alsof je zelf in een kroeg stond.

De volgende ochtend zijn we verhuisd van hotel. Hier zat gelukkig geen nachtclub naast dus dat was meteen een geruststelling. We zijn toen meteen de stad in gegaan naar de juicebar om te ontbijten. Hierna hebben we een beetje rond gewandeld en kwamen we uiteindelijk uit bij een mall. Dit was niet heel spetterend maar wel leuk. Aarna hebben we ons met een grab (een soort uber) naar een andere mall laten brengen. Deze was wel heel leuk dus hebben lekker geshopt. Hierna zijn we naar de haven gegaan waar ze twee super grote lokale markten hadden. 1 met eten maar die was nog aan het opbouwen en 1 met handgemaakte spullen. Ze verkochten hier vooral heeeeeel veel spullen met parels waarvan britt en ik nog steeds betwijfelen of het echt was. Na hier een tijd rondgestruind te hebben zijn we aan het water bij een restaurantje gaan zitten. Hier hebben we heerlijk wijn gedronken en gegeten en echt een prachtige zonsondergang gezien. Daarna gingen we lekker terug naar het hotel.

1. Nicole:
    1 augustus 2017
    Gaan jullie mount kinabalu beklimmen?
  2. Roland Messing:
    1 augustus 2017
    Hoe zijn de mensen? Vriendelijk, afstandelijk?