Sandakan

30 juli 2017

De afgelopen dagen waren niet erg spannend. Donderdag zijn we eerst naar een english tea house geweest. Een Engelsman heeft dit opgezet toen hij 20 jaar geleden naar Borneo verhuisde. We hebben hier een heerlijke high tea gehad en de plek was prachtig. Lekker rustig gelegen boven op de berg met uitzicht over de zee. Daarna hebben we een tempel bezocht. Dit was heel mooi, die chinezen maken een feestje van hun tempels met alle kleurtjes en goud. Savonds hebben we weer local gegeten. Omdat sandakan niet zoveel voorstelt hebben we besloten om voor vrijdag een luxer hotel te boeken met zwembad. We hebben vrijdag en zaterdag dan ook heeeeerlijk bij het zwembad gelegen. Savonds gingen we wel in het stadje uiteten waar we duidelijk de plaatselijke attractie waren. Iedereen kijkt naar je en stopt niet meer met staren. Zaterdag avond zijn we gaan eten bij een rooftop bar, wat eigenlijk niet zoveel voorstelde. Vanochtend hebben we over een maakte gelopen. Britt vindt het overal stinken haha, je ruikt gewoon veel kruiden en vis. We zitten nu te wachten op de taxi om zo naar kota kinabalu te vliegen voor weer een nieuw avontuur!!

1. Roland Messing:
    30 juli 2017
    Het zijn met name de chinezen die de tempels maken??
  2. Floor en Britt:
    1 augustus 2017
    Het zijn niet persee de chinezen die het alleen maken maar dit zijn wel de mooiste waardoor die de moeite waard zijn om te bekijken. De andere zijn veel soberder.